19 juli 2019

Actie verkeersveiligheid Geestbrug

Op maandag 2 september vragen we in de ochtend aandacht bij de weggebruikers voor veilig oversteken bij de oversteken Penninglaan en Bilderdijklaan.

Op maandag 2 september willen we als ouders en gemeente graag aandacht voor het veilig oversteken naar school. De wethouder start de veilig naar school campagne en wil aanwezig zijn bij onze oversteek. Graag willen we met ouders en kinderen samen die ochtend aandacht vragen bij de weggebruikers voor veilig oversteken bij de oversteken Penninglaan en Bilderdijklaan. Het idee is om 8 uur te verzamelen bij de oversteek Penninglaan (kant Leeuwendaal) en met de kinderen gezamenlijk veilig over te steken. De kinderen krijgen hiervoor hesjes vanuit de gemeente. Het mooi zijn als we met een hele groep kinderen dit kunnen doen. Wil je meedoen, dan kun je je aanmelden bij:

Asli Turkes via asli_t@hotmail.com.