Schoolgids en kalender

Een basisschool kies je met veel zorg. In de loop der jaren vertrouwt u uw kind een lange periode toe aan de zorg van de leerkrachten van de basisschool. Dat is een belangrijk deel van een kinderleven.
Scholen verschillen in werkwijze, sfeer en kwaliteit. Een schoolgids helpt u inzicht te krijgen in de werkwijze van een basisschool. De gids is bedoeld voor ouders die nu al kinderen op onze school hebben en voor ouders van toekomstige leerlingen. Ouders van leerlingen op onze school lezen meer over onze manier van werken. Aan de andere ouders leggen wij uit wat ze mogen verwachten als hun kind leerling van onze school wordt.

Onze schoolgids kunt u hier vinden.

Om een goede keuze te kunnen maken, is het belangrijk sfeer te proeven en kennis te maken met een school. Bent u na het lezen van de schoolgids geinteresseerd in onze school, dan bent u van harte welkom voor een Open Dag

Onze jaarkalender is voor ouders van onze leerlingen te raadplegen in Social Schools.