Laatste wijziging: 03 september 2024, 17:35 uur

Informatie avond

Op dinsdag 10 september nodigen we u als ouders en verzorgers van harte uit voor onze informatieavond. De leerkracht van de groep van uw kind(eren) zal u die avond informeren over de dagelijkse gang van zaken in de klas en de onderwerpen waaraan dit schooljaar gewerkt wordt. Daarnaast zullen ook enkele schoolbrede thema’s aan bod komen. Er is ruim gelegenheid om vragen te stellen en een kijkje te nemen in de klas van uw kind. We hopen u daar te zien!

De informatieavond heeft twee tijdslots, zodat we ouders met meerdere kinderen op school zo veel mogelijk de gelegenheid geven om bij de groepen van hun kinderen aan te sluiten.

•   19.00 - 19.45u Informatieavond Groepen 1 - 4
  •   19.45 - 20.00u Korte pauze
  •   20.00 - 20.45u Informatieavond Groepen 5 - 8

We hopen u dinsdag 10 september te mogen verwelkomen. U bent van harte welkom in het lokaal van uw kind.