Social Schools

Wij vinden ouderbetrokkenheid heel belangrijk. Voor alle communicatie tussen ouders en school maken wij gebruik van een ouderportaal genaamd Social Schools. Dit is een afgeschermde omgeving die gekoppeld is aan onze school.

Ouders en schoolmedewerkers kunnen op dit portaal inloggen en elkaar berichten en uitnodigingen sturen die, indien gewenst, op de persoonlijke agenda vermeld worden.

Afwezigheid melden of verlof aanvragen
Ook kunt u als ouder op Social Schools terecht voor een afwezigheidsmelding of verlofaanvraag van uw zoon of dochter. Daarnaast is Social Schools de juiste plek in de periode van de 10-minuten gesprekken, voor het aangeven van uw voorkeur en het uiteindelijke rooster van de oudergesprekken.

Kijk voor meer informatie en achtergronden over ons ouderportaal op www.socialschools.nl of bekijk onderstaande animatie:

Inloggen en registreren

Heeft u al een account voor ons ouderportaal?

Dan kunt u inloggen via https://app.socialschool.eu

Nieuwe ouders ontvangen een aantal weken voor de eerste schooldag van hun kind automatisch een uitnodiging per e-mail met daarin een registratielink. Zonder account zijn wel alle openbare (algemene) kalenderitems in te zien op onze website.

Social Schools App voor smartphone

Om gebruik te kunnen maken van alle functies en mogelijkheden kunt u Social Schools het best openen via de webbrowser van uw computer. Er is echter ook een app van Social Schools beschikbaar. Op uw smartphone of ander mobiel apparaat opent Social Schools via de app automatisch in de mobiele interface (zie het plaatje hiernaast).

De app is te downloaden in de Google Playstore en in de Appstore van Apple: